Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/michaal/forum.omediach.info/public_html/infusions/security_system/main_control.php on line 9
Dekoder PVR HD 7000 - forum.tvpolsat.info

Dekoder PVR HD 7000

Udostępnij
Awatar
ekipa moderatorska
Awatar
ważna osoba
28-09-2013 11:36

ma ktoś na tym dekoderze sporadyczne problemy z nagrywaniem icon_question szczególnie na wyłączonym dekoderze (standby) ustawione nagrywanie na danym kanale i na danym programie z EPG i pozostawionym na tym kanale co ma być nagrywane i zdaża sie tak ale ĹťADKO że jest czarny obraz niema tego nagrania i to jest na pojedyńczym kablu antenowym. Pomaga mu w takim wypadku wejscie w menu i odmontowanie dysko po czym wyłączyć i ponownie włączyć dekoder pilotem albo odłączenie całkiem od prądu na ok 1minute i wtedy nic sie niedzieje takiego... i myśle że pasowałby nowy soft do tego dekodera z poprawkami icon_exclaim i ewentualnie mogli by jeszcze uaktywnić gniazda USB tak żeby można było sobie wpiąć pendriva, bo wydaje mi sie że ten soft to jest jeszcze pierwszy fabryczny..
Edytowane przez Bunio dnia 28-09-2013 11:41
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
28-09-2013 19:11

Sorki, że tak piszę, ale muszę. Dekodery Made in 1cpn1, to dno. I pewnie długo tak jeszcze będzie :[
Awatar
ekipa moderatorska
30-09-2013 10:48

Z tego co wiem, opisany przez @Bunio problem jest rozwiązany w najnowszym oprogramowaniu, które jeszcze nie zostało udostępnione.Problem jest dość nietypowy stąd nie wszyscy użytkownicy doświadczają tej niedogodności.
Dobrze jest aby przy opisywaniu zjawiska podawać wersje oprogramowania, to zawsze jest istotna informacja.Problemy najlepiej jest zgłaszać do Centrum Obsługi Klienta CP, aby operator mógł oceniać ich skalę. Bez zgłoszeń nie ma problemów icon_smile więc nie licz na rozwiązanie czegoś czego nikt nie zgłasza.
Awatar
ważna osoba
30-09-2013 18:07

@ Odys: to kiedy ten nowy soft icon_question bo ja mam soft 1.34.1.2
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
30-09-2013 18:46

Problemy najlepiej jest zgłaszać do Centrum Obsługi Klienta CP, aby operator mógł oceniać ich skalę. Bez zgłoszeń nie ma problemów więc nie licz na rozwiązanie czegoś czego nikt nie zgłasza.


Bez obrazy, ale tam pracują w większości ciemne osoby do których mało co dociera icon_wink
Awatar
ekipa moderatorska
01-10-2013 08:32

Chyba nie zrumieniałeś mojego wpisu. Ale już wyjaśniam, nie chodzi o rozwiązanie problemu lecz o jego zarejestrowanie, to wszystko.
Awatar
ważna osoba
07-10-2013 18:46

heh nie wiem czemu ale od jakiegoś tygodnia albo i dłużej niedziała mi STREFA ABONENTA na PVR HD 7000 ani na 999 ani w menu i nie wiem czemu, a wcześniej działała normalnie....
Przejdź do forum:
Udostępnij ten temat